04/03/2020 - Resultaten enquête 'Toegankelijkheid van bankdiensten voor personen met een handicap'
De NHRPH heeft van 09/12/2019 tem 15/01/2020 een enquête uitgevoerd om de toegankelijkheid van bankdiensten voor personen met een handicap te onderzoeken. De resultaten worden besproken met het kabinet Muylle en FEBELFIN.
Hieronder vindt u een overzicht van de resultaten per thema. Elk thema werd in "problemen" en "vragen" uitgesplitst.

1. Openingsuren en toegankelijkheid gebouwen
Problemen |
Vragen |
|
|
2. Geldautomaten
Problemen |
Vragen |
|
|
3. Loketpersoneel
Problemen |
Vragen |
|
|
4. Infobrochures
Problemen |
Vragen |
|
|
5. Website en bank-app
Problemen |
Vragen |
|
|
6. Contact center
Problemen |
Vragen |
|
|
7. Algemene benadering ten opzichte van de behoeften van klanten met een handicap
Vragen |
|